Ing. Martin Heřmanský

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti H-D v České republice

Marketing Strategy of H-D in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na pojem marketingová strategie v rámci moderního marketingového řízení. Teoretická část definuje a analyzuje stěžejní marketingové prvky pro tvorbu celkové efektivní strategie, jako jsou například segmentace, produktová, cenová, distribuční a komunikační strategie. Obsahem praktické části je, na základě postupů popsaných v části teoretické, analýza současné marketingové …více
Abstract:
The bachelor thesis examines the term marketing strategy within the frame of modern marketing management. The theoretical part defines and analyses the fundamental marketing elements for creating an effective overall strategy by encompassing product, price, segmentation, distribution, and communication. Based on the described theoretical methods, the practical part studies the current marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní