Přechod dítěte z Montessori mateřské do základní školy – Ilona BRIXOVÁ
Ilona BRIXOVÁ
Master's thesis
Přechod dítěte z Montessori mateřské do základní školy
Transition of a child from Montessori Pre-primary to Montessori Primary School
Abstract:
Diplomová práce byla zaměřena na alternativní školství, především na Montessori preprimární a primární vzdělávání. Práce se v teoretické části zabývá reformní pedagogikou a problematikou alternativních škol, charakterizuje alternativní školy jako takové a objasňuje příčiny jejich vzniku. Dále se zabývá Marií Montessori a jejími principy výuky a výchovy. Následující části se zabývají Montessori pedagogikou …moreAbstract:
This thesis is focused on alternative education, especially on Montessori pre-primary and primary educational system. The theoretical part deals with reform pedagogy and alternative schools. Alternative schools in general are defined, causes of their origin are clarified and principles of teaching and education of Maria Montessori are described in this part as well. The following parts deal with Montessori …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BRIXOVÁ, Ilona. Přechod dítěte z Montessori mateřské do základní školy. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Názory studentů oboru Učitelství pro mateřské školy na alternativní preprimární školství
Monika ŠMÍDOVÁ -
České preprimární alternativní školství se zaměřením na Montessori
Tereza HORÁKOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
The Montessori Method in the Teaching of English in a Czech Montessori School: A Case Study
Anna Kulišťáková -
Význam pomůcek při edukaci žáků se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku Montessori školy ve výuce českého jazyka
Radka Karpíšková -
Vnímaní vzdělávací dráhy absolventy Montessori základní školy
Veronika Sedláková -
Hudební edukace vItálii na druhém stupni primárního školství a hudebním lyceu
Anna Marie LÍŇOVÁ -
Technické památky Českobudějovicka a jejich využití ve výuce na 1. stupni ZŠ
Marie CANDROVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights