Přechod dítěte z Montessori mateřské do základní školy – Ilona BRIXOVÁ
Ilona BRIXOVÁ
Diplomová práce
Přechod dítěte z Montessori mateřské do základní školy
Transition of a child from Montessori Pre-primary to Montessori Primary School
Anotace:
Diplomová práce byla zaměřena na alternativní školství, především na Montessori preprimární a primární vzdělávání. Práce se v teoretické části zabývá reformní pedagogikou a problematikou alternativních škol, charakterizuje alternativní školy jako takové a objasňuje příčiny jejich vzniku. Dále se zabývá Marií Montessori a jejími principy výuky a výchovy. Následující části se zabývají Montessori pedagogikou …víceAbstract:
This thesis is focused on alternative education, especially on Montessori pre-primary and primary educational system. The theoretical part deals with reform pedagogy and alternative schools. Alternative schools in general are defined, causes of their origin are clarified and principles of teaching and education of Maria Montessori are described in this part as well. The following parts deal with Montessori …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRIXOVÁ, Ilona. Přechod dítěte z Montessori mateřské do základní školy. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Názory studentů oboru Učitelství pro mateřské školy na alternativní preprimární školství
Monika ŠMÍDOVÁ -
České preprimární alternativní školství se zaměřením na Montessori
Tereza HORÁKOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
The Montessori Method in the Teaching of English in a Czech Montessori School: A Case Study
Anna Kulišťáková -
Význam pomůcek při edukaci žáků se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku Montessori školy ve výuce českého jazyka
Radka Karpíšková -
Vnímaní vzdělávací dráhy absolventy Montessori základní školy
Veronika Sedláková -
Hudební edukace vItálii na druhém stupni primárního školství a hudebním lyceu
Anna Marie LÍŇOVÁ -
Technické památky Českobudějovicka a jejich využití ve výuce na 1. stupni ZŠ
Marie CANDROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva