Vliv koronavirové krize na tištěnou verzi módního magazínu Elle – Denisa Jelínková
Denisa Jelínková
Bachelor's thesis
Vliv koronavirové krize na tištěnou verzi módního magazínu Elle
The Impact of the Coronavirus Crisis on the Printed Version of the Fashion Magazine Elle
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vlivem koronavirové krize na českou verzi módního magazínu Elle. Práce je rozdělena na dvě samostatné části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se věnuje charakteristice tištěných médií se zaměřením na módní magazíny a inzerci. Dále se práce zabývá dopadem koronavirové krize na tištěná média a spotřebitelské chování čtenářů módních magazínů. Praktická část zahrnuje …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the impact of the coronavirus crisis on the Czech version of the fashion magazine Elle. The thesis is divided into two separate parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the characteristics of printed media with a focus on fashion magazines and advertising. Furthermore, the thesis deals with the impact of the coronavirus crisis on the print media …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jelínková, Denisa. Vliv koronavirové krize na tištěnou verzi módního magazínu Elle. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications