Specifické pojmy podle popisu úrovně A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a jejich odraz ve vybraných učebnicích češtiny pro cizince. – Bc. Martina SOVOVÁ
Bc. Martina SOVOVÁ
Master's thesis
Specifické pojmy podle popisu úrovně A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a jejich odraz ve vybraných učebnicích češtiny pro cizince.
Specific terms according to the description level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages and their reflection in selected textbooks of Czech for foreigners.
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit využití specifických pojmů podle úrovně A1 ve třech učebnicích češtiny pro cizince. Výzkum je zaměřen na zjištění počtu využitých pojmů a zpracování sociokulturních kompetenci a jazykových funkcí v jednotlivých učebnicích. Výsledky jsou vyhodnoceny a interpretovány. Na základě výzkumu jsou navrženy úpravy specifických pojmů a jejich kvantitativní zúžení. V závěru práce je uveden …moreAbstract:
The thesis aims at assessing the use of specific notions according to the A1 level in three textbooks of Czech for foreigners. The research is focused on finding the quantity of notions and on treatment of socio-cultural competences and language functions in individual textbooks. The results have been evaluated and interpreted. With the use of the findings, the thesis tries to suggest modifications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2013
- Supervisor: Mgr. Josef Línek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOVOVÁ, Martina. \textit{Specifické pojmy podle popisu úrovně A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a jejich odraz ve vybraných učebnicích češtiny pro cizince.}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2013. Available from: https://theses.cz/id/3ma1b7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOVOVÁ, Martina. Specifické pojmy podle popisu úrovně A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a jejich odraz ve vybraných učebnicích češtiny pro cizince.. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Philology / Czech Philology
Theses on a related topic
-
Receptivní dovednosti a techniky jejich rozvoje v učebnicích angličtiny na úrovni A1.
Monika Nehasilová -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky se zaměřením na anglický jazyk
Veronika Kubičková -
Učebnice španělského jazyka s odborným zaměřením ELE a standardy Společného evropského referenčního rámce (SERR)
Martina KOLÁŘOVÁ -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Využití Evropského jazykového portfolia ve výuce německého a španělského jazyka na ZŠ a SŠ
Simona Dušková -
Primární předložky v češtině: analýza chyb studentů při výuce češtiny pro cizince
Tereza Mácková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights