Specifické pojmy podle popisu úrovně A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a jejich odraz ve vybraných učebnicích češtiny pro cizince. – Bc. Martina SOVOVÁ
Bc. Martina SOVOVÁ
Master's thesis
Specifické pojmy podle popisu úrovně A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a jejich odraz ve vybraných učebnicích češtiny pro cizince.
Specific terms according to the description level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages and their reflection in selected textbooks of Czech for foreigners.
Anotácia:
Cílem práce je zhodnotit využití specifických pojmů podle úrovně A1 ve třech učebnicích češtiny pro cizince. Výzkum je zaměřen na zjištění počtu využitých pojmů a zpracování sociokulturních kompetenci a jazykových funkcí v jednotlivých učebnicích. Výsledky jsou vyhodnoceny a interpretovány. Na základě výzkumu jsou navrženy úpravy specifických pojmů a jejich kvantitativní zúžení. V závěru práce je uveden …viacAbstract:
The thesis aims at assessing the use of specific notions according to the A1 level in three textbooks of Czech for foreigners. The research is focused on finding the quantity of notions and on treatment of socio-cultural competences and language functions in individual textbooks. The results have been evaluated and interpreted. With the use of the findings, the thesis tries to suggest modifications …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zverejniť od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedúci: Mgr. Josef Línek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOVOVÁ, Martina. \textit{Specifické pojmy podle popisu úrovně A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a jejich odraz ve vybraných učebnicích češtiny pro cizince.}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Philosophical Faculty. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/3ma1b7/.
Jak správně citovat práci
SOVOVÁ, Martina. Specifické pojmy podle popisu úrovně A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a jejich odraz ve vybraných učebnicích češtiny pro cizince.. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Philology / Czech Philology
Práce na příbuzné téma
-
Receptivní dovednosti a techniky jejich rozvoje v učebnicích angličtiny na úrovni A1.
Monika Nehasilová -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky se zaměřením na anglický jazyk
Veronika Kubičková -
Učebnice španělského jazyka s odborným zaměřením ELE a standardy Společného evropského referenčního rámce (SERR)
Martina KOLÁŘOVÁ -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Využití Evropského jazykového portfolia ve výuce německého a španělského jazyka na ZŠ a SŠ
Simona Dušková -
Primární předložky v češtině: analýza chyb studentů při výuce češtiny pro cizince
Tereza Mácková
Názov
Vložil
Vložené
Práva