Role marketingového výzkumu v řízení vztahů se zákazníky v logistice – Bc. Martin Kůla
Bc. Martin Kůla
Diplomová práce
Role marketingového výzkumu v řízení vztahů se zákazníky v logistice
Role of Marketing Research in managing of customer relations to logistics
Anotace:
Diplomová práce „Role marketingového výzkumu v řízení vztahů se zákazníky v logistice“ má za úkol v teoretické části ukázat, jaké jsou možnosti ve výzkumu obecně a jak lze jednotlivé metody využít právě v logistických firmách v České republice. V praktické části uvádím příklady konkrétních výzkumů, které se v logistice mohou zavést a jejich využití k optimalizaci logistických služeb. Práce si klade …víceAbstract:
Diploma thesis „The role of marketing research in customer relationship management in logistics has aim to show in theoretical part which possibilities are there in research in general and what possible usage is for particular methods in Czech logistics companies. I mention examples of specific research in practical part that can be introduced and use for logistics services optimization. This work …víceKlíčová slova
Marketingový výzkum kvantitativní metoda kvalitativní metoda typy CRM (operativní analytické a kolaborativní) hodnotový management a jeho fáze při uplatnění strategie diferencovaného CRM strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí řízení lidských zdrojů při uplatnění strategie diferencovaného CRM logistika zákazník dopravci zasilatelé logistické podnik
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xccg8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické a sociologické aspekty působení elektronických médií, vliv na životní styl a hodnotové a postojové orientace
Denisa Růžičková -
Psychologické a sociologické aspekty působení elektronických médií, vliv na životní styl a hodnotové a postojové orientace
Anastasiya Tretyakova -
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
Helena Ulrychová -
Interkulturní srovnání hodnotového obsahu osobní a organizační identity a míry identifikace s organizací u českých a ruských pracovníků
Kateřina Romanova -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Ngoc Anh Luongová -
Hodnotový management a controlling
Petr Šimeček -
Hodnotový management a controlling
Petr Šimeček -
Inovační potenciál podniku v lokálním a globálním prostředí
Veronika Pavlíčková