Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft – Jakub KRASŇÁK
Jakub KRASŇÁK
Bakalářská práce
Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft
Analysis of PR Activities of Company Ceska Zbrojovka a.s. with Focus on Airsoft
Anotace:
Velmi důležitou součástí téměř kaţdé firmy je komunikace. Rozhodl jsem se analyzovat PR komunikaci společnosti Česká zbrojovka a.s., která používá v této oblasti širokou škálu aktivit. Teoretická část práce bude věnována k definování základních principů z oblasti Public relations a jejich integraci v marketingové komunikaci. Součástí teoretické části bude také objasnění jednotlivých druhů PR aktivit …víceAbstract:
A very important part of almost any business is communication. I 've decided to analyze the PR communication of Ceska zbrojovka a.s. company, which uses in this sphere a wide scale of activities. The theoretical part will be handled to defining the basic principles of public relations and its integration in marketing communications. The theoretical part will also clarify the different kinds of PR activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRASŇÁK, Jakub. \textit{Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/3mizqg/.
Jak správně citovat práci
KRASŇÁK, Jakub. Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public relations ekologických neziskových organizací
Hana Slabinová -
Public relations a politické strany
David Janda -
Public Relations společnosti České dráhy, a.s.,
Martina Kalivodová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl