Motivace romských studentů ke studiu na vysoké škole – Bc. Milan Adam
Bc. Milan Adam
Bakalářská práce
Motivace romských studentů ke studiu na vysoké škole
Motivation Roma students to study in college
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o tom, co je motivací romských studentů ke studiu na vysokých školách. Pro bližší seznámení, je zde popsána historie Romů, systémy vzdělávání Romů v České republice, možnosti stipendií vlády České republiky určené studentům. Pomocí rozhovorů, které jsem provedl s romskými studenty vysokých škol, se mi podařilo kvalitativním výzkumem získat odpovědi na otázky, které jsem si …víceAbstract:
This work is about what motivates Roma students to study at universities. For further introduction, here is discriebed history of Roma, their roots before settling in Europe, relations between roma and czech majority. System of education Roma in Czech republic. In document is further specifies what options have Roma students of University for getting scholarship what the Czech goverment and other organizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dzm1o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Kateřina KLÍMOVÁ -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Adéla ZÁMARSKÁ