The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy – Kamila Imanbayeva
Kamila Imanbayeva
Bachelor's thesis
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá rolí přímého marketingu ve strategii CRM a analyzuje společnost Notino.cz a její nástroje přímého marketingu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vychází z literární rešerše a zabývá se pojmem CRM, přímým marketingem a jeho nástroji, charakteristikami trhu, databází klientů, spotřebitelskou hodnotou a významem přímého marketingu v podnikatelském prostředí …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with the role of Direct Marketing in CRM strategy and analyzes the company Notino.cz, its direct marketing tools. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is based on the literary research and deals with the concept of CRM, direct marketing and its tools, market features, clients’ database, consumer value, and the importance of direct marketing in business …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fsufq/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 10. 2022
- Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Reader: Ing. Radek Turčáni
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová -
Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets
Radek Nišev -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová