Bc. Tereza Horáková

Diplomová práce

Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti

Employer Branding in a Selected Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit komplexní návrh budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti obsahující praktické nástroje interní i externí značky. Předložená doporučení a návrhy vycházejí z teoretických poznatků v oblasti řízení lidských zdrojů s důrazem na malé a střední podniky a koncepci značky zaměstnavatele. Návrhová část je založena na analýze HR procesů ve vazbě na řízení lidských …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to develop a complex proposal, including practical tools for building the Employer Brand in a selected company. The created recommendations and proposals are based on theoretical basis of Human Resource Management with emphasis on small and medium-sized enterprises and the concept of the Employer Branding. The proposal part is further based on the analysis of HR processes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Maršíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horáková, Tereza. Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta