Využití interaktivní technologie u dítěte s mentální retardací v předškolním věku – Mgr. Lenka Novotná
Mgr. Lenka Novotná
Bakalářská práce
Využití interaktivní technologie u dítěte s mentální retardací v předškolním věku
The use of interactive technology for a child with mental retardation in pre-school age
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou interaktivní technologie v edukačním procesu a jejím využití při výuce dětí s mentálním postižením v předškolním věku. Práce se skládá ze tří hlavních kapitol, přičemž první dvě kapitoly jsou teoretické, třetí je věnována výzkumnému šetření. Praktická část byla realizována v běžné mateřské škole v Jindřichohradeckém kraji. Pro získání potřebných informací a …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with interactive technology in the educational process and its use in education of children with mental disabilities at preschool age. The thesis consists of three main chapters, the first two chapters are theoretical, the third one is dedicated to the research. The practical part was realized in a nursery school in the region of Jindřichův Hradec. To obtain the required information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v6src/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÁ, Lenka. \textit{Využití interaktivní technologie u dítěte s mentální retardací v předškolním věku} Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/3mq89m/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní prezentační technologie a její využívání na prvním stupni ZŠ v Karlovarském kraji
Nikol FIALOVÁ -
Využití interaktivní tabule v předmětu Technologie pro obor Kuchař
Martina Čermáková -
Animace v interaktivním prostředí aplikací, využívajících nové technologie
Jan Kokolia -
Interaktivní aplikace ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ s využitím technologie Smart Lab a Smart Response.
Martin HORÁK -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Digitální technologie v životě matek na mateřské/rodičovské dovolené
Marie Sejkorová -
Digitální technologie v životě předškoláků pohledem rodičů
Barbora Látalová