Ing. Ivana Jonecová

Bakalářská práce

Psychologická charakteristika procesu působení marketingové komunikace na příjemce, cílovou skupinu

Psychological characterization of the operation processes of marketing communication to the recipient, target group.
Abstract:
The thesis deals with the aspects of psychology used as a part of marketing communication. Based on theoretical a practical knowledge, it tries to prove, that psychological aspects have a big importance for creating effectual advertising and promotional materials. Factors, that express these influences, describes chapters about psychology of the colours, prices, packages, image and of the products …více
Abstract:
Práca sa zaoberá využitím psychológie v rámci marketingovej komunikácie. Na základe teoretických a praktických poznatkov sa snaží dokázať , že aspekty psychológie majú veľký význam pre tvorbu účinnej reklamy a propagačných materiálov. Faktory, ktorými sa tento vplyv prejavuje, popisujú kapitoly venované psychológii farieb, ceny, obalu, image a samotných produktov. Analytická časť popisuje dôležitosť …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní