Marketing aspects of consumer price perception – Georgios Tsiligiannis
Georgios Tsiligiannis
Diplomová práce
Marketing aspects of consumer price perception
Marketing aspects of consumer price perception
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na dva teoretické přístupy známé z marketingové literatury a to za prvé, že spotřebitelé mají tendenci spojovat vyšší cenu s vyšší kvalitou ( cenové vnímání ceny) a za druhé, že liché ceny (ceny stanovené právě pod nejbližší zaokrouhlenou hodnotou) generují vyšší poptávku. Práce dospívá k závěru, že existuje slabá pozitivní korelace mezi cenou produktu a vnímanou kvalitou …víceAbstract:
This thesis focuses on two theoretical approaches from the marketing literature: first, the degree to which consumers tend to associate a higher product price with a higher quality (price-perceived quality relationship) and second, the assumption that odd prices (prices set just below the nearest round figure) generate higher than expected demand at that level. The thesis concludes that there seems …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13734
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Petr Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13734
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal