Tereza Kalinová

Bakalářská práce

PR strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.

PR Strategies of ŠKODA AUTO, a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat aktuální podobu PR ve společnosti ŠKODA AUTO a nahlédnout do její budoucnosti. První kapitola je věnována automobilovému průmyslu a jeho aktuálním trendům. Druhá kapitola se zabývá oborem PR obecně a mimo jiné popisuje jeho jednotlivé podobory a nástroje. Ve třetí kapitole je popsána společnost ŠKODA AUTO včetně zhodnocení aktuální finanční situace a vysvětlení …více
Abstract:
The aim of this thesis is to characterize the current form of PR at ŠKODA AUTO and to look into its future. The first chapter is dedicated to the automobile industry and its current trends. The second chapter pursues PR as a field and among others portray the fragments of the field with its tools. In the third chapter, the ŠKODA AUTO company is described including its current financial situation and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2019
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Zdeněk Štěpánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75243