PR strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Tereza Kalinová
Tereza Kalinová
Bakalářská práce
PR strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
PR Strategies of ŠKODA AUTO, a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat aktuální podobu PR ve společnosti ŠKODA AUTO a nahlédnout do její budoucnosti. První kapitola je věnována automobilovému průmyslu a jeho aktuálním trendům. Druhá kapitola se zabývá oborem PR obecně a mimo jiné popisuje jeho jednotlivé podobory a nástroje. Ve třetí kapitole je popsána společnost ŠKODA AUTO včetně zhodnocení aktuální finanční situace a vysvětlení …víceAbstract:
The aim of this thesis is to characterize the current form of PR at ŠKODA AUTO and to look into its future. The first chapter is dedicated to the automobile industry and its current trends. The second chapter pursues PR as a field and among others portray the fragments of the field with its tools. In the third chapter, the ŠKODA AUTO company is described including its current financial situation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75243
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2019
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Zdeněk Štěpánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75243
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
Barbora Handlíková -
Vliv sociálních sítí na prodej vozů ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Vlada Kyrychenko -
Public relations ve firmě Ing. Jiří Janák - Auto Janák
Monika Janáková -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Public Relations: What could traditional car manufacturers learn from Tesla
Lukáš Janšta -
Porovnání destruktivní a nedestruktivní metody zkoušení kůže v souladu s požadavky automotive standardů ve vybrané společnosti Yanfeng International Automotive Technology Czechia
Pavel Chocholoušek -
Využití manažerských nástrojů u subdodavatele v automotive oblasti;Utilization of Managerial Tools for Automotive Industry
Jiří Věžník -
Obchodní záměr v oblasti plnění zásobníků 3D tisku pro automotive
Eliška Landová