Theses 

Integrated Marketing Communication and its social implications – Bc. Barbora Perglová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Bc. Barbora Perglová

Diplomová práce

Integrated Marketing Communication and its social implications

Integrated Marketing Communication and its social implications

Abstract: The main aim of this dissertation is to deepen the topic of Integrated Marketing Communications in terms of its social implications. At the beginning, it provides the basic overview of the concept of marketing communications. Further it focuses on the notion of integration of marketing communication, as well as the concept of corporate social responsibility and the increasing influence of media communications on the society.

Keywords: Marketing, Communication, Marketing Communication, Integrated Marketing Communications, IMC, Corporate Social Responsibility, CSR, Social Implications.

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 20. 6. 2019 09:49, 25. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz