Bc. Barbora Perglová

Diplomová práce

Integrated Marketing Communication and its social implications

Integrated Marketing Communication and its social implications
Abstract:
The main aim of this dissertation is to deepen the topic of Integrated Marketing Communications in terms of its social implications. At the beginning, it provides the basic overview of the concept of marketing communications. Further it focuses on the notion of integration of marketing communication, as well as the concept of corporate social responsibility and the increasing influence of media communications …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní