Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Heineken – Bc. Edita Suchochlebová
Bc. Edita Suchochlebová
Master's thesis
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Heineken
Analysis of the marketing mix in the Heineken company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá pivovarskou společností Heineken Česká republika,a.s. a je zaměřená na analýzu marketingových nástrojů. Po teoretických poznatcích následuje představení společnosti, rozbor jednotlivých nástrojů marketingového mixu a komunikační mix. Prakticky znázorňuje marketingové a komunikační aktivity společnosti Heineken Česká republika,a.s. V práci bylo provedeno dotazníkové šetření …moreAbstract:
This thesis deals with the brewing company Heineken Czech Republic, a.s. and is focused on the analysis of marketing tools. After theoretical knowledge followed by introduction of the company, analysis of the marketing mix and communications mix. The thesis shows marketing and communication activities of the Heineken Czech Republic. In the thesis was carried out a survey, which highlights the Heineken …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c7qhy/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Mgr. PhDr. Milena Havlíková - Grusová, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh na vylepšení marketingové strategie pro značku piva Velkopopovický Kozel se zaměřením na segment žen
Kateřina Křížová -
Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
Peter Mokrý -
Návrh marketingové strategie pro ovocná piva pivovaru Rebel
Eliška Červená -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie rodinné restaurace U Zvonu
Jaroslav Puchoň -
Marketingová strategie Birgo
Elias Salim -
Návrh marketingové strategie pro pivotéku U Martina
Michael Harom