Bc. Edita Suchochlebová

Master's thesis

Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Heineken

Analysis of the marketing mix in the Heineken company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá pivovarskou společností Heineken Česká republika,a.s. a je zaměřená na analýzu marketingových nástrojů. Po teoretických poznatcích následuje představení společnosti, rozbor jednotlivých nástrojů marketingového mixu a komunikační mix. Prakticky znázorňuje marketingové a komunikační aktivity společnosti Heineken Česká republika,a.s. V práci bylo provedeno dotazníkové šetření …more
Abstract:
This thesis deals with the brewing company Heineken Czech Republic, a.s. and is focused on the analysis of marketing tools. After theoretical knowledge followed by introduction of the company, analysis of the marketing mix and communications mix. The thesis shows marketing and communication activities of the Heineken Czech Republic. In the thesis was carried out a survey, which highlights the Heineken …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Mgr. PhDr. Milena Havlíková - Grusová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní