Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Heineken – Bc. Edita Suchochlebová
Bc. Edita Suchochlebová
Diplomová práce
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Heineken
Analysis of the marketing mix in the Heineken company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pivovarskou společností Heineken Česká republika,a.s. a je zaměřená na analýzu marketingových nástrojů. Po teoretických poznatcích následuje představení společnosti, rozbor jednotlivých nástrojů marketingového mixu a komunikační mix. Prakticky znázorňuje marketingové a komunikační aktivity společnosti Heineken Česká republika,a.s. V práci bylo provedeno dotazníkové šetření …víceAbstract:
This thesis deals with the brewing company Heineken Czech Republic, a.s. and is focused on the analysis of marketing tools. After theoretical knowledge followed by introduction of the company, analysis of the marketing mix and communications mix. The thesis shows marketing and communication activities of the Heineken Czech Republic. In the thesis was carried out a survey, which highlights the Heineken …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c7qhy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Mgr. PhDr. Milena Havlíková - Grusová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
Peter Mokrý -
Návrh na vylepšení marketingové strategie pro značku piva Velkopopovický Kozel se zaměřením na segment žen
Kateřina Křížová -
Návrh marketingové strategie pro ovocná piva pivovaru Rebel
Eliška Červená -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie rodinné restaurace U Zvonu
Jaroslav Puchoň -
Marketingová strategie Birgo
Elias Salim -
Návrh marketingové strategie pro pivotéku U Martina
Michael Harom