Bc. Edita Suchochlebová

Diplomová práce

Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Heineken

Analysis of the marketing mix in the Heineken company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pivovarskou společností Heineken Česká republika,a.s. a je zaměřená na analýzu marketingových nástrojů. Po teoretických poznatcích následuje představení společnosti, rozbor jednotlivých nástrojů marketingového mixu a komunikační mix. Prakticky znázorňuje marketingové a komunikační aktivity společnosti Heineken Česká republika,a.s. V práci bylo provedeno dotazníkové šetření …více
Abstract:
This thesis deals with the brewing company Heineken Czech Republic, a.s. and is focused on the analysis of marketing tools. After theoretical knowledge followed by introduction of the company, analysis of the marketing mix and communications mix. The thesis shows marketing and communication activities of the Heineken Czech Republic. In the thesis was carried out a survey, which highlights the Heineken …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Mgr. PhDr. Milena Havlíková - Grusová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní