Bc. Veronika Mušinská

Diplomová práce

Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh

Socio-psychological Problems of Introduction a New Product into the Market
Anotace:
V diplomové práci je řešena problematika zavádění nového produktu na trh, která je úzce spojena s určitými sociálně psychologickými problémy. Závěrečná práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na seznámení čtenáře s vývojem a postupem při zavádění nového produktu na trh a jeho možnými problémy. Dále je v teoretické části věnována pozornost etapám tvorby marketingové …více
Abstract:
This thesis supposes to solve the issue, related to the implication of the new product on the market, which is also connected with certain social and psychological issues. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical one helps introduce the reader to the development and process of new products' implication on the market and its possible struggles. The next part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace