Mgr. Bára Půčková

Diplomová práce

Developing Young Learners’ Speaking Fluency Through Authentic Tasks

Developing Young Learners’ Speaking Fluency Through Authentic Tasks
Anotace:
Dle literatury jsou autentické úlohy vhodné zejména pro studenty angličtiny na úrovni B1 a vyšší. Hlavním cílem této magisterské práce je prozkoumat, zda lze prostřednictvím vhodně vybraných autentických materiálů vytvořit autentické úlohy, které umožní mladým žákům na úrovni A2 přístup ke ‘skutečnému‘ jazyku a zlepší jejich plynulost mluvení. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická …více
Abstract:
According to the literature, authentic tasks are particularly suitable for English learners at the B1 level and above. The main aim of this master thesis is to explore whether carefully selected authentic materials can be used to create authentic tasks that enable young English learners at the A2 level to access ‘real‘ language and improve their speaking fluency. The thesis consists of a theoretical …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
  • Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
  • Oponent: Mgr. Žaneta Voldánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy