Výzkum spotřebitelského chování generace Z při nákupu oděvů – Bc. Liliana Hudiová
Bc. Liliana Hudiová
Diplomová práce
Výzkum spotřebitelského chování generace Z při nákupu oděvů
Consumer behavior of generation Z buying clothes research
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním generace Z při nákupu oděvů. Za generaci Z jsou považovány osoby narozené v letech 1995 až 2012. Na základě sekundárních dat o generaci Z je sestaven vlastní kvantitativní výzkum v podobě online dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 218 osob, z čehož 162 se řadí mezi generaci Z a zbylých 56 mezi starší generaci, která je pro účely práce nazývána …víceAbstract:
The thesis deals with the consumer behavior of Generation Z when buying clothes. Generation Z is defined as people born between 1995 and 2012. Based on secondary data on Generation Z, self-administered quantitative research in the form of an online questionnaire survey is compiled, in which 218 people participated, of which 162 are classified as Generation Z and the remaining 56 as the older generation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Oponent: Petr Fulín, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
trategy of Fast Fashion Retailers in the Czech Republic - A Case Study Analysis of Three Chosen Retailers
Hana Kučmašová -
Značka La Femme Mimi - představitel slow fashion v ČR
Thu Huong Truong -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova
Název
Vložil
Vloženo
Práva