Návrh a implementace deskové hry pro kognitivní trénink – Michal HORKÝ
Michal HORKÝ
Bakalářská práce
Návrh a implementace deskové hry pro kognitivní trénink
Design and implementation of the board game for cognitive training
Anotace:
Bakalářská práce popisuje výběr, návrh a implementaci deskové hry pro kognitivní trénink. Vybranou hrou jsou Lodě. Hra je pro dva hráče, kteří se snaží zničit jako první flotilu toho druhého. Hra je upravená tak, aby hráče co nejvíce bavila a aby byla schopna využít čelenku NeuroSky MindWave Mobile, která snímá soustředění a meditaci uživatele. Snímaná data z čelenky jsou využívána ve hře, kdy při …víceAbstract:
The bachelor thesis describes choice, design and implementation of the board game for a cognitive training. Selected game is Naval Battles. The game is for two players, who try to destroy other player's fleet first. The game is modified to be more enjoyable and to use headset NeuroSky MindWave Mobile. The headset gets values of player's attention and meditation. This data are used in the game. Player …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Mautner, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORKÝ, Michal. Návrh a implementace deskové hry pro kognitivní trénink. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Hra jako prostředek komunikace
Klára NACKEOVÁ