Zuzana Pilarčíková

Bakalářská práce

Identifikace a hodnocení Strategických obchodních oblastí vybrané destinace cestovního ruchu

Identification and evaluation of Strategic business areas in a selected tourism destination
Abstract:
The subject of the bachelor's thesis „ Identification and evaluation of Strategic business areas in a selected tourism destination“ is to find, in terms of new product - New Active Park, actors of tourism, who worked on its creating, by using a case study method in Lipno nad Vltavou region. Through identification of their relationships, cooperation and connections, to find how they built a successful …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce „Identifikace a hodnocení Strategických obchodních oblastí vybrané destinace cestovního ruchu“ je na prípade case study v oblasti Lipno nad Vltavou nájsť v rámci novo vytvoreného produktu- Nový Active Park, aktérov, ktorí na jeho vytvorení spolupracovali. Identifikovaním ich vzájomných vzťahov, spolupráce a prepojenia zistiť ako vystavali úspešný regionálny produkt a aké …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Markéta Bobková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta