Význam turistického informačního centra pro rozvoj cestovního ruchu ve vybraném místě – Inna Oleško Ajrapetjan
Inna Oleško Ajrapetjan
Bakalářská práce
Význam turistického informačního centra pro rozvoj cestovního ruchu ve vybraném místě
The significance of the tourist information center for the development of tourism in the selected location
Anotace:
Bakalářská práce Význam turistického informačního centra pro rozvoj cestovního ruchu ve vybraném místě se zabývá porovnáním systému řízení cestovního ruchu v Novém Boru a jeho okolí. Cílem práce je analýza a porovnání současného stavu řízení cestovního ruchu v destinaci Nový Bor a jeho okolí, zhodnocení legislativy a posouzení činnosti organizací cestovního ruchu. V práci je představen potenciál cestovního …víceAbstract:
The bachelor thesis The significance of the tourist information center for the development of tourism in the selected location deals with eva- luation of tourism management in Nový Bor and its surroundings. The main aim of the bachelor thesis is analysis and evaluation of the cur- rent state of tourism management in Nový Bor and its surroundings, as- sessment of legislation and activity of tourism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13199/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Studnička, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OLEŠKO AJRAPETJAN, Inna. \textit{Význam turistického informačního centra pro rozvoj cestovního ruchu ve vybraném místě}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/3nru1q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Sklářské festivity na území Novoborska od 70. let 20. století po dobu současnou
Kateřina MARKOVÁ -
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Vladimíra Šajbanová