Umělá inteligence na středních školách pohledem učitelů středních škol – Agáta KUCHAŘOVÁ
Agáta KUCHAŘOVÁ
Bachelor's thesis
Umělá inteligence na středních školách pohledem učitelů středních škol
Artificial intelligence in high schools from the perspective of high school teachers
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá postoji středoškolských učitelů k využívání umělé inteligence ve vzdělávání. Hlavním cílem je zjistit, jak učitelé vnímají umělou inteligenci, zda ji aktivně využívají ve své výuce a jaké faktory ovlivňují jejich přístup k této technologii. Výzkumné šetření bylo realizováváno pomocí strukturovaného dotazníku s doplňujícími otevřenými otázkami, který vyplnilo 115 středoškolských …viacAbstract:
This bachelor thesis examines the attitudes of secondary school teachers towards the use of artificial intelligence (AI) in education. The main objective is to analyze how teachers perceive AI, whether they actively use it in their teaching, and what factors influence their approach to this technology. The research was conducted through a semi- structured questionnaire distributed among 115 secondary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2025
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tomáš Hurný
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUCHAŘOVÁ, Agáta. Umělá inteligence na středních školách pohledem učitelů středních škol. Ostrava, 2025. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Educational Sciences / 3s-ped-psy
Práce na příbuzné téma
-
Využití umělé inteligence na středních školách pohledem středoškolských učitelů
Lucie Navrátilová -
Využití umělé inteligence pro efektivní výuku ruštiny: analýza a implementace
Pavlína Vrbová -
Využití umělé inteligence ve vzdělávání
Karolína CHODUROVÁ -
Percepce a využití umělé inteligence ve vzdělávání z pohledu žáků a učitelů
Tomáš MRÁZEK -
Využití umělé inteligence ve vzdělávání žáků základní školy
Martin BÁRTA -
Využití umělé inteligence ve vzdělávání a její praktické aplikace v profesním životě
Sabina Mafková -
Využití umělé inteligence na středních školách pohledem středoškolských učitelů
Lucie Navrátilová -
Využití umělé inteligence ve firemním vzdělávání dospělých
David ŘEŘICHA