Bc. Eva Kadlecová

Diplomová práce

Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu

The position of advertising and PR in building new brand BALLA at Czech market
Anotace:
Předmětem diplomové práce „ Postavení reklamy a PR při budování nové značky na trhu“ je poukázat na možnosti využití těchto dvou nástrojů pro vytvoření efektivní komunikační strategie nové značky BALLA na českém trhu Úvodní část je teoretická a členěna do tří velkých kapitol. První kapitola obsahuje informace o image firmy potažmo image značky a její budování. Zabývá se problematikou pochopení a správného …více
Abstract:
The subject of the thesis: " The position of advertising and PR in building new brand at the market" is to highlight the possibility of using these two tools to create effective communication strategies for the new brand BALLA at the Czech market. The first part is theoretical and is divided into three major sections. The first chapter contains information about the image of the company brand image …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní