Bc. Eva Kadlecová

Master's thesis

Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu

The position of advertising and PR in building new brand BALLA at Czech market
Abstract:
Předmětem diplomové práce „ Postavení reklamy a PR při budování nové značky na trhu“ je poukázat na možnosti využití těchto dvou nástrojů pro vytvoření efektivní komunikační strategie nové značky BALLA na českém trhu Úvodní část je teoretická a členěna do tří velkých kapitol. První kapitola obsahuje informace o image firmy potažmo image značky a její budování. Zabývá se problematikou pochopení a správného …more
Abstract:
The subject of the thesis: " The position of advertising and PR in building new brand at the market" is to highlight the possibility of using these two tools to create effective communication strategies for the new brand BALLA at the Czech market. The first part is theoretical and is divided into three major sections. The first chapter contains information about the image of the company brand image …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní