Legální a ilegální způsoby konkurenčního boje při obchodování na internetu – Kateřina Linhardtová
Kateřina Linhardtová
Bachelor's thesis
Legální a ilegální způsoby konkurenčního boje při obchodování na internetu
Legal and illegal methods of competition in internet trading
Abstract:
Práce se věnuje problematice obchodování na internetu z hlediska legálních a nelegálních metod konkurenčního boje. První tři kapitoly práce se věnují teorii obchodování na internetu, možnostem pořízení internetového obchodu a legálním způsobům propagace těchto obchodů na internetu -- online reklamě. Druhá část se věnuje metodám provádění nekalého konkurenčního boje a typologii obchodů, které jsou těmito …moreAbstract:
This thesis deals with issues of internet trading in terms of legal and illegal methods of competition. The first three chapters are dedicated to the theoretical part of online shopping, to the ways of establishing an online store and to legal ways of promoting these stores on the internet - online advertising. The second part describes methods of unfair competition and the typology of stores that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 2. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32232
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Ivana Topolová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LINHARDTOVÁ, Kateřina. \textit{Legální a~ilegální způsoby konkurenčního boje při obchodování na internetu} Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/3nt47x/. [cit. 2024-04-20].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32232
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Marketing a reklama teplárny
Alena Kanisová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková