Jitka Součková

Bakalářská práce

Publicita společnosti Grafton Recruitment - mediální analýza

Grafton Recruitment Publicity - Media Analysis
Anotace:
Práce se zabývá media relations společnosti Grafton Recruitment a jejího konkurenta, spo-lečnosti Manpower. V teoretické části jsou shromážděna teoretická východiska týkající se public relations s detailem na media relations a jeho praktické využití v současnosti. Praktickou částí je mediální analýza obou společností za roky 2015, 2016 a 2017, vytvořená na základě monitoringu médií. Získané informace …více
Abstract:
The topic of this thesis focuses on media relations in the Grafton Recruitment company and its competitor Manpower. The theoretical part summarizes the possible solutions or starting points for public relations strategies with emphasis on media relations and its practical use today. The practical part shows media analyses in both companies in years 2015, 2016 and 2017, put together based on the monitoring …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Součková, Jitka. Publicita společnosti Grafton Recruitment - mediální analýza. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace