Jana Puškárová
Bakalářská práce
Strategické riadenie značky
Strategické řízení značky
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá budováním značky a jejím strategickým řízením. Cílem práce je na základě hloubkových rozhovorů a následné analýzy zjistit, jaké aktivity společnost Samsung vyvíjí za účelem budování její značky a jaký je jejich dopad. V teoretické části jsou představeny odborné definice související s pojmem značka, jako prvky značky, identita a image, positioning značky, hodnota a její měření …víceAbstract:
This Bachelor´s Thesis deals with brand building and strategic brand management. The aim of this thesis is to determine on the basis in depth interviews and subsequent analysis to determine what kind of activities Samsung uses to develop and build its brand and what their impact. In the theoretical part, there are presented definitions related to the concept of a brand as an element of brand identity …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá budovaním značky a jej strategickým riadením. Cieľom práce je na základe hĺbkových rozhovorov a následnej analýzy zistiť, aké aktivity spoločnosť Samsung vyvíja za účelom budovania jej značky a aký je ich dopad. V teoretickej časti sú predstavené odborné definície súvisiace s pojmom značka, ako prvky značky, identita a image, positioning značky, hodnota a jej meranie. V …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45971
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Alois Surynek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45971
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Brand analýza značky Bepon
Lucia NERÁDOVÁ -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Strategické řízení značky
Lucie Radačovská -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh