Jana Puškárová

Bakalářská práce

Strategické riadenie značky

Strategické řízení značky
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá budováním značky a jejím strategickým řízením. Cílem práce je na základě hloubkových rozhovorů a následné analýzy zjistit, jaké aktivity společnost Samsung vyvíjí za účelem budování její značky a jaký je jejich dopad. V teoretické části jsou představeny odborné definice související s pojmem značka, jako prvky značky, identita a image, positioning značky, hodnota a její měření …více
Abstract:
This Bachelor´s Thesis deals with brand building and strategic brand management. The aim of this thesis is to determine on the basis in depth interviews and subsequent analysis to determine what kind of activities Samsung uses to develop and build its brand and what their impact. In the theoretical part, there are presented definitions related to the concept of a brand as an element of brand identity …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá budovaním značky a jej strategickým riadením. Cieľom práce je na základe hĺbkových rozhovorov a následnej analýzy zistiť, aké aktivity spoločnosť Samsung vyvíja za účelom budovania jej značky a aký je ich dopad. V teoretickej časti sú predstavené odborné definície súvisiace s pojmom značka, ako prvky značky, identita a image, positioning značky, hodnota a jej meranie. V …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
  • Vedoucí: Eva Kašparová
  • Oponent: Alois Surynek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45971

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management