Ing. Zolbayar Khatanbaatar
Master's thesis
Infuence Marketing
Influence Marketing
Anotácia:
The research aims to define primary needs, benefits, drawbacks of influencer marketing, investigate the influencer marketing implementation process from a company perspective, and provide viable recommendations that should improve the company’s marketing performance with an influencer marketing approach. Theoretical Background chapter includes many of the critical and fundamental concepts and theories …viacAbstract:
The research aims to define primary needs, benefits, drawbacks of influencer marketing, investigate the influencer marketing implementation process from a company perspective, and provide viable recommendations that should improve the company’s marketing performance with an influencer marketing approach. Theoretical Background chapter includes many of the critical and fundamental concepts and theories …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mlxbw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anida Krajina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
The impact of influencer marketing on customer engagement
Tatiana Larišová -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Vliv nástrojů influencer marketingu na rozhodovací proces hráčů počítačových her
Filip Krumpolec -
Influencer marketing
Bára Dvorská