Kristýna Poláková

Bakalářská práce

Budování značky ŠKODA Auto a.s.

The Brand Building of Škoda Auto a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky Škoda Auto a.s., která patří mezi nejvýznamnější firmy České republiky. Hlavním cílem mé bakalářské práce je zhodnocení vnímané kvality značky Škoda Auto a.s. pro její zákazníky. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením teorie budování značky a vymezením termínů potřebných k pochopení problematiky. Zmíněný je i automobilový průmysl v České republice …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the brand building of one of the most significant companies in the Czech republic Škoda Auto a.s. The main objective of the thesis is an analysis of the perceived quality of the brand among its customers. In the first part, the theory of brand building is explained and key terms defined necessary for understanding the issue. The thesis also mentions the car industry …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Jan Tročil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69083