Bc. Alena Macková, Ph.D.

Diplomová práce

Nástroje politického marketingu v nových médiích

Political Marketing Tools in the New Media
Anotace:
Tato magisterská práce se zabývá charakteristikami politické komunikace a jejími nástroji v nových médiích. V úvodní části poukazuje na proměny politické komunikace, definuje nová média a mapuje výzkum na poli politické komunikace a nových médiích. V další části již vymezuje důležité vlastnosti, jimiž se vyznačuje komunikace v nových médiích ve srovnání s komunikací v médiích tradičních, a upozorňuje …více
Abstract:
This master thesis deals with features of political communication in new media environment. The introductory part focuses on transformation of political communication, defines new media and tracks research in the field of political communication and new media. In the next part, the thesis defines key features characteristic for communication in new media in comparison with communication in traditional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií