Nástroje politického marketingu v nových médiích – Bc. Alena Macková, Ph.D.
Bc. Alena Macková, Ph.D.
Diplomová práce
Nástroje politického marketingu v nových médiích
Political Marketing Tools in the New Media
Anotace:
Tato magisterská práce se zabývá charakteristikami politické komunikace a jejími nástroji v nových médiích. V úvodní části poukazuje na proměny politické komunikace, definuje nová média a mapuje výzkum na poli politické komunikace a nových médiích. V další části již vymezuje důležité vlastnosti, jimiž se vyznačuje komunikace v nových médiích ve srovnání s komunikací v médiích tradičních, a upozorňuje …víceAbstract:
This master thesis deals with features of political communication in new media environment. The introductory part focuses on transformation of political communication, defines new media and tracks research in the field of political communication and new media. In the next part, the thesis defines key features characteristic for communication in new media in comparison with communication in traditional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iuph6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Negativní kampaň jako prostředek politické komunikace
Hugo Trkal -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Lucie ŠVAMBERGOVÁ -
On-line marketing vybraného podniku/značky
Dominik Šťastný -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír