Radim Švehla

Diplomová práce

Potenciál webu 2.0 z hlediska komerční komunikace

Potential of web 2.0 for commercial communication
Anotace:
V této práci se zabývám potenciálem webu 2.0 pro komerční komunikace. Služby webu 2.0 učinily internet mnohem zábavnějším. I proto se na celém světě stále zvyšuje počet jeho uživatelů. Zároveň stoupá i průměrná denní doba strávená online. U televize, tisku a rozhlasu je tento trend spíše opačný. To představuje velký problém pro marketéry firem, kteří se dosud spoléhali z převážné většiny na komerční …více
Abstract:
The aim of my thesis is to analyse the potential of web 2.0 for commercial communication. Internet became due to web 2.0 services more fun. The number of internet users increases. People spend still longer time online to the prejudice of watching TV, reading papers or listening to the radio. This could be a problem for marketers who have relied on traditional mass media communiaction. In my thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Antonín Pavlíček
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14372

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management