Bc. Barbora Merašická

Bakalářská práce

Marketingová analýza konkrétní instituce

Marketing analysis of specific institution
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingová analýza konkrétní instituce. V teoretické části jsou vymezeny témata marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, analýza mikroprostředí a makroprostředí, SWOT analýza a postup při její tvorbě. Praktická část práce se zabývá analýzou marketingového mixu, analýzou mikroprostředí a makroprostředí a SWOT analýzou společnosti Hilti. Společnost …více
Abstract:
This bachelor thesis is about the subject of the marketing analysis of a specific institution. In the theoretical part are defined marketing, marketing mix, marketing environment, analysis of micro environment and macro environment, SWOT analysis and the procedure of its elaboration. The practical part deals with analysis of marketing mix, micro environment and macro environment analysis and SWOT analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní