Bc. Martin Vodák

Bakalářská práce

Herní 3D engine v MonoGame

Simple 3D Game engine in MonoGame
Anotace:
Práce se zabývá návrhem a realizací herního enginu pro herní framework MonoGame. V první části je popsán framework XNA Game Studio a framework MonoGame. Engine se skládá ze tří základních tříd, které spolu tvoří jádro enginu. Postupně jsou také v práci popsány ostatní součásti engine. V závěru práce je pak předvedena realizace jedné hry, na které je demonstrována funkčnost engine.
Abstract:
This work is about designing and implementing basic game engine under MonoGame framework. XNA Game Studio and MonoGame framework are described in first part. Simple 3D game engine is described in second part. Three basic classes represent engine core. At the end of the work is implemented simple game that shows important parts of created engine.
 

Klíčová slova

XNA MonoGame C# herní engine hry .NET
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Šilar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vodák, Martin. Herní 3D engine v MonoGame. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

Univerzita Pardubice

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie

Práce na příbuzné téma