Návrh stratégie pre zvýšenie návštevnoti reštaurácie – Nikolaj Kubík
Nikolaj Kubík
Bakalářská práce
Návrh stratégie pre zvýšenie návštevnoti reštaurácie
Návrh strategie pro zvýšení návštěvnosti restaurace
Anotace:
Účelem této bakalářské práce je vyhotovení návrhu strategie pro restauraci s názvem E-50, díky které by došlo ku zvýšení její návštěvnosti. Prostřednictvím analýz vnějšího a vnitřního prostředí byla vypracována SWOT analýza. Na základě výsledků došlo k navržení několika strategií vhodných pro zlepšení pozice restaurace na trhu.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to make a strategy proposal for a restaurant named E-50, which would help to increase the number of guests. SWOT analysis was drafted through the analysis of external and internal environment. For marketing research, a questionnaire survey was applied and ABC analysis had been provided. Based on the results, several strategy proposals suitable for improving restaurant …víceAbstract:
Účelom tejto bakalárskej práce je vyhotovenie návrhu stratégie pre reštauráciu s názvom E-50, vďaka ktorej by došlo ku zvýšeniu jej návštevnosti. Prostredníctvom analýz vonkajšieho a vnútorného prostredia bola vypracovaná SWOT analýza. Z marketingového výskumu bolo použité dotazníkové šetrenie a použitá bola tiež ABC analýza. Na základe výsledkov došlo k navrhnutiu niekoľkých stratégií vhodných pre …víceKlíčová slova
Strategie gastronomie vnější prostředí vnitřní prostředí SWOT analýza marketingový výzkum
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Vencourová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Imunitní systém a vnější prostředí
Markéta Vrbová