Jan Papik
Bachelor's thesis
Možnosti WebGL (Web Graphics Library)
Possibilities of WebGL (Web Graphics Library)
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popsat technologii WebGL a předvést její praktické využití. Práce zároveň představuje doprovodné API webových prohlížečů jako např. WebAudio, WebSockets, WebWorkers a WebVR, které lze využít, a rozšířit tak funkcionalitu virtuální prezentace. Prak- tické využití je popisováno na ukázkové scéně, v níž jsou zapracovány jednotlivé algoritmy.Abstract:
The aim of this banchelor thesis is to describe WebGL technology and show it’s practical usage. Also presents coexistant web browser’s APIs like WebAudio, WebSockets, WebWorkers and WebVR, which can be used to expand your desired virtual reality. The practical usage is described on demo scene, which consists of described algorithms.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/116151
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Martin Němec
- Reader: Petr Gajdoš
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Využití 3D modelování a 3D tisku ve výuce grafiky na středních školách
Michal Růžička -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
3D grafika ve vzdělávání na střední škole
Ondřej Falta -
Modern means of creating 3D graphics applications
Nzube Victor Okoye -
Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací
Tereza ŠTEFLOVÁ -
3D grafika ve virtuální a rozšířené realitě
David Procházka -
3D grafika a film: Tvorba postav do animovaných filmů
Jana Turková