Jan Papik
Bakalářská práce
Možnosti WebGL (Web Graphics Library)
Possibilities of WebGL (Web Graphics Library)
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat technologii WebGL a předvést její praktické využití. Práce zároveň představuje doprovodné API webových prohlížečů jako např. WebAudio, WebSockets, WebWorkers a WebVR, které lze využít, a rozšířit tak funkcionalitu virtuální prezentace. Prak- tické využití je popisováno na ukázkové scéně, v níž jsou zapracovány jednotlivé algoritmy.Abstract:
The aim of this banchelor thesis is to describe WebGL technology and show it’s practical usage. Also presents coexistant web browser’s APIs like WebAudio, WebSockets, WebWorkers and WebVR, which can be used to expand your desired virtual reality. The practical usage is described on demo scene, which consists of described algorithms.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/116151
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Petr Gajdoš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Využití 3D modelování a 3D tisku ve výuce grafiky na středních školách
Michal Růžička -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
3D grafika ve vzdělávání na střední škole
Ondřej Falta -
Modern means of creating 3D graphics applications
Nzube Victor Okoye -
Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací
Tereza ŠTEFLOVÁ -
3D grafika ve virtuální a rozšířené realitě
David Procházka -
3D grafika a film: Tvorba postav do animovaných filmů
Jana Turková