Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram – Klára Nosková
Klára Nosková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Marketing communication of tourism destinations on the Instagram
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram“ je analýza komunikace vybraných destinací na Instagramu. První část se věnuje teoretickým východiskům, vztahujícím se k digitální komunikaci a marketingu, jeho působení a využití v cestovním ruchu. V druhé části je provedena obsahová a komunikační analýza destinačních účtů, jejich vzájemná …viacAbstract:
The subject of this bachelor thesis “Marketing communication of tourism destinations on the Instagram” is the analysis of the communication of selected destinations on Instagram. The first part describes theoretical framework related to digital communication and marketing and its impact and exploitation in tourism. The second part focuses on the content and communication analysis of destination accounts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r3mb7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Kubíčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOSKOVÁ, Klára. \textit{Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/3or8zf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Regional Development and Tourism / Regional Development and Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová