Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram – Klára Nosková
Klára Nosková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Marketing communication of tourism destinations on the Instagram
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram“ je analýza komunikace vybraných destinací na Instagramu. První část se věnuje teoretickým východiskům, vztahujícím se k digitální komunikaci a marketingu, jeho působení a využití v cestovním ruchu. V druhé části je provedena obsahová a komunikační analýza destinačních účtů, jejich vzájemná …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis “Marketing communication of tourism destinations on the Instagram” is the analysis of the communication of selected destinations on Instagram. The first part describes theoretical framework related to digital communication and marketing and its impact and exploitation in tourism. The second part focuses on the content and communication analysis of destination accounts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r3mb7/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Kubíčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOSKOVÁ, Klára. \textit{Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2021. Available from: https://theses.cz/id/3or8zf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Regional Development and Tourism / Regional Development and Tourism
Theses on a related topic
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová