Klára Nosková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram

Marketing communication of tourism destinations on the Instagram
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram“ je analýza komunikace vybraných destinací na Instagramu. První část se věnuje teoretickým východiskům, vztahujícím se k digitální komunikaci a marketingu, jeho působení a využití v cestovním ruchu. V druhé části je provedena obsahová a komunikační analýza destinačních účtů, jejich vzájemná …more
Abstract:
The subject of this bachelor thesis “Marketing communication of tourism destinations on the Instagram” is the analysis of the communication of selected destinations on Instagram. The first part describes theoretical framework related to digital communication and marketing and its impact and exploitation in tourism. The second part focuses on the content and communication analysis of destination accounts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Reader: Ing. Helena Kubíčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Regional Development and Tourism / Regional Development and Tourism