Klára Nosková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram

Marketing communication of tourism destinations on the Instagram
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram“ je analýza komunikace vybraných destinací na Instagramu. První část se věnuje teoretickým východiskům, vztahujícím se k digitální komunikaci a marketingu, jeho působení a využití v cestovním ruchu. V druhé části je provedena obsahová a komunikační analýza destinačních účtů, jejich vzájemná …viac
Abstract:
The subject of this bachelor thesis “Marketing communication of tourism destinations on the Instagram” is the analysis of the communication of selected destinations on Instagram. The first part describes theoretical framework related to digital communication and marketing and its impact and exploitation in tourism. The second part focuses on the content and communication analysis of destination accounts …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
  • Vedúci: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Kubíčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / odbor:
Regional Development and Tourism / Regional Development and Tourism