Ospravedlnění právní regulace masových médií – Mgr. Jakub Hájek
Mgr. Jakub Hájek
Diplomová práce
Ospravedlnění právní regulace masových médií
Justification of Legal Regulation of Mass Media
Anotace:
Tématem této diplomové práce je ospravedlnění právní regulace masových médií. Práce je zaměřena na popis a analýzu pozice masových médií ve společnosti s ohledem na určité technologické trendy. Hlavní důraz je kladen na oblast regulace médií šířených vysíláním. Práce je dělena na tři kapitoly. První kapitola je věnována širšímu teoretickému úvodu do oblasti mediálních studií a mediálního práva. Druhá …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is the justification of the legal regulation of the mass media. The thesis is focused on the description and analysis of the position of the mass media in society with an emphasis on certain technological trends. The main interest of this thesis lies in the field of broadcasting media regulation. The thesis consists of three chapters. The first chapter is dedicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z0y1j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: doc. JUDr. Mgr. Martin Škop, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Jaromír Harvánek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Media is the Message
Mustafa Witwit -
Media a trestní řízení
Lucie Stará -
Naplňování veřejné služby ČT v kontextu specifik hospodaření veřejnoprávních médií v letech 2017 – 2020
Josef Maršál -
Komparace vybraných systémů kontroly médií veřejné služby
Kateřina Jetelinová -
Česká veřejnoprávní média a fenomén podcastingu
Lenka Horňáková -
Média a masová komunikace
Tereza Tichá -
Masová komunikace (Analýza prostředků masové komunikace)
Jiří PRUNER -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová