Vliv skryté a podprahové reklamy u konečného spotřebitele – Tomáš Uvíra
Tomáš Uvíra
Diplomová práce
Vliv skryté a podprahové reklamy u konečného spotřebitele
The Effect of Covert and Subliminal Advertising at the Final Consumer
Anotace:
V mé diplomové práci se věnuji účinkům skryté a podprahové reklamy na konečného spotřebitele. Nejdříve vymezuji teoretické východiska reklamy vůbec. Poté se věnuji zákazům v reklamě. V zákazech reklamy volně přecházím ke dvěma zákazům, kterým se v práci hlavně věnuji. Definuji problémy podprahové a skryté reklamy, aby si mohl stanovit cíle mého výzkumu. Ve výzkumu provádím experiment skryté a podprahové …víceAbstract:
I focus in my thesis on the effects of covert and subliminal advertising to the final consumer. First I examine to theoretical bases at all. Then I turn to prohibitions on advertising. In prohibitions I switch to two main prohibitions, which I mainly devoted to work. I define problems in hidden and subliminal advertising to set goals in my research. I perform the experiment on the respondents in my …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84797
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
- Vedoucí: Adam Ptašnik
- Oponent: Stanislava Kondasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Behind the scenes of a two-stage game: Dynamics between the European Commission and the Council in fiscal enforcement in the EU
Hendrik de Pagter -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
Michaela Fílová -
Skrytá reklama u oděvů a textilních doplňků
Lucie Mohelská -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Skrytá reklama
Rudolf Suk -
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
Tereza Baštová -
Skrytá reklama a analýza jejího vlivu na spotřebitele
David ODSTRČIL