Bc. Martin Ondráček

Bakalářská práce

Fenomén elektronického sportu v ČR po roce 2000

E-sport phenomenon in the Czech republic after year 2000
Anotace:
Elektronický sport se změnil ze společensky nepříliš atraktivní a akceptované aktivity v masově populární zdroj zábavy, soutěžení a v neposlední řadě i jako zdroj příjmů a reklamy. V bakalářské práci je popsán historický vývoj po roce 2000 v České republice, jaké typy her a jaké skupiny hráčů (u her, kde se dalo mluvit o e-sportu) byly zastoupeny, jak se změnila hráčská komunita a společenská akceptace …více
Abstract:
Electronic sport has changed from, socially, not a particularly attractive and accepted activity into a massively popular source of entertainment, competition and, last but not least, income and advertising. This thesis details its historical development in the Czech Republic from 2000 onwards; which types of games and which player groups (in the case of games, which can be described as e-sports) have …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2018
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
  • Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma