Fenomén elektronického sportu v ČR po roce 2000 – Bc. Martin Ondráček
Bc. Martin Ondráček
Bakalářská práce
Fenomén elektronického sportu v ČR po roce 2000
E-sport phenomenon in the Czech republic after year 2000
Anotace:
Elektronický sport se změnil ze společensky nepříliš atraktivní a akceptované aktivity v masově populární zdroj zábavy, soutěžení a v neposlední řadě i jako zdroj příjmů a reklamy. V bakalářské práci je popsán historický vývoj po roce 2000 v České republice, jaké typy her a jaké skupiny hráčů (u her, kde se dalo mluvit o e-sportu) byly zastoupeny, jak se změnila hráčská komunita a společenská akceptace …víceAbstract:
Electronic sport has changed from, socially, not a particularly attractive and accepted activity into a massively popular source of entertainment, competition and, last but not least, income and advertising. This thesis details its historical development in the Czech Republic from 2000 onwards; which types of games and which player groups (in the case of games, which can be described as e-sports) have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bdd8v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií