Bc. Zuzana HEJČLOVÁ

Diplomová práce

Využití virtuální reality ve výuce anatomie v bakalářských oborech

The use of virtual reality in teaching anatomy for bachelor´s degree
Anotace:
Úvod: Pro výuku na vysokých školách zdravotnického typu je zásadním vzdělávacím prvkem předmět anatomie. Kvalita výuky tohoto oboru je proto důležitá nejen pro pochopení anatomie a jejích souvislostí, ale také pro navazující odborné předměty. Moderní výukové metody založené na virtuální realitě (VR) mohou výrazně zlepšit atraktivnost a efektivitu výuky na vysokých školách. Navíc virtuální realita a …více
Abstract:
Introduction: Anatomy is one of the basic fields of study at health-care oriented universities. The quality of the teaching of this subject is therefore important not only for the understanding of anatomy and its connections, but also for subsequent professional subjects. Modern teaching methods based on virtual reality (VR) can significantly improve the attractiveness and effectiveness of teaching …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Barbora Váverková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HEJČLOVÁ, Zuzana. Využití virtuální reality ve výuce anatomie v bakalářských oborech. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta zdravotnických studií

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta zdravotnických studií

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta zdravotnických studií

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy / Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.